MEDRESANSKA HODOLJUBLJA; Istanbul 2016

web_admin 4. Oktobra 2016.

Hodaju, slikaju i pišu  učenici Cazinske medrese.

Učenici četvrtog razreda Medrese “Džemaluddin Čaušević” su kao i prethodnih godina putovali u Istanbul na maturalnu ekskurziju.

Imali smo i sponzore, pa im se ovom prilikom zahvaljujemo.

Putovanje pomogli :

Dr. Sulejman Kendić, Amir ef. Mehić, Hasan Omerčević, Admir Hadžipašić, Ibro Novkinić, dr.Anel Kosić, Enes Kličić, Medo Dizdarević,Općinski načelnik mr. Nermin Ogrešević i Mirsad Džaferović su dali doprinos da 11 naših učenika ode na maturalnu ekskurziju.

Ekskurzija je realizovana u periodu 18.- 24. 09. 2016. godine. Profesori u pratnji učenika su bili: Enes Ljubijankić, Nijaz Kovačević i Vildana Oraščanin. Sa učenicima su još putovale Fata Ljubijankić i Ifeta Veladžić.

Na put je krenulo ukupno 46 putnika i 2 vozača. Vozili se i zezali autoprevoznikom “Ponjević Tours”. U Istanbulu odsjeli,  u hotelu “Bosna”.

Predstavnici najveće turske medrese „Istanbul Anadolu imam Hatip Lisesi“, s kojom je naša Medresa potpisala ugovor o bratimljenju, su našim učenicima pokazali neke od najvećih znamenitosti Istanbula.

ist4

Captain's log, USS Enterprise (NCC-1701-D) 🙂

Nedjelja, 18. 09. 2016

Učenici/- ce su na ekskuziju krenuli  u 12 sati. Nakon proučene dove za put krenuli smo na dugo očekivano putovanje.

ist5

Ponedjeljak, 19. 09. 2016

U hotel smo stigli oko 15 sati. Učenici su se smjestili u sobe i otišli smo klanjati ikindiju namaz i obići džamiju na Kapali čaršiji. Dogovorili smo da se nađemo sa učenicima u 19 sati i krenemo na večeru.

ist2

Utorak, 20. 09. 2016

Drugi dan smo išli u shoping i obilazak grada. Išli su na Fatih gdje su kupovali u buticima, klanjali podne- namaz u Fatihovoj džamiji, a zatim se vratili u hotel. Dio djevojaka je tražio da ide dalje u shoping, a zatim  klanja podne- namaz u hotelu. Dozvoljeno im je. U dvije grupe su otišli u hotel, odmorili se, a zatim nastavili obilazak grada. Išli su u Aksaraj bazar i History shoping centar. Cijeli taj dio zbog blizine hotela su obišli pješice. Učenice su poslije večere imale druženje u lobiju, a učenici sa prof. Nijazom do 23 sata bili u gradu.

ist6

Srijeda, 21. 09. 2016

Treći dan smo imali dogovoren obilazak znamenitosti grada sa profesorima iz bratske Medrese. Njihovim autobusom smo otišli do Medrese. Direktor i prof. su nam se kratko obratili. Obišli smo njihovu zgradu. Posjetili smo Panoramu, ručali i klanjali podne i ikindiju- namaz, išli na krstarenje, obišli Plavu džamiju i Aja Sofiju, večerali i zaputili se u hotel. Svi obilasci su bili sa autobusom koje su domaćini obezbijedili.

ist1

Četvrtak, 22. 09. 2016

Četvrti dan smo nastavili druženje sa hafizom Mustafom u posjeti Miniaturka i Sultan Ejubove džamije. Vratili smo se u hotel i presvukli jer je padala kiša, a zatim otišli na Kapali čaršiju i Eminoglu u kupovinu. Vratili smo se u hotel na večeru u 3 grupe koje su predvodili prof Nijaz i Fata, prof. Vildana i prof. Enes. Svi učenici su ispoštovali termin i pravilo o neodvajanju koje je ranije postavljeno u toku putovanja, posebno za djevojke. Poslije vecere je dogovoreno da izjutra krenemo u Edirne i tamo klanjamo džuma- namaz.

ist9

Petak, 23. 09. 2016

Peti dan smo u 8 sati krenuli u Edirne. Stigli smo u 11 sati i obilazili grad do džume namaza koja je klanjana u Selimije džamiji, a zatim krenuli kući. Pauze smo pravili samo za namaze.

Subota, 24. 09. 2016

Šesti dan u 11:15 smo stigli pred Medresu.

Ukupna cijena putovanja, nakon obračuna kilometara po povratku, je iznosila 158 eura po osobi (hotel 100 eura i prevoz 58 eura). Preostali novac  koji nije upotrebljen, doniran je za uplatu doma učenicima.

Još jednom se zahvaljujemo našim sponzorima koji su svesrdno pomogli i omogućili putovanje i radost velikom broju učenika.